آموزش جامع سئو (رایگان-2109)

0 0

دسته بندی: آموزش سئو (آپدیت 2019) بازدید: 346 تاریخ: ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

آموزش, جامع, سئو, (رایگان,2109) دوره جامع سئو دوره آموزش سئو دوره جامع آموزش سئو آموزش ویدیویی سئو آموزش رایگان سئو وردپرس پکیج آموزش سئو آموزش تخصصی سئو آموزش کامل سئو

این راهنمای   نهایی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (جستجوگرها) در سال 2019 است.

و اجازه دهید درباره چیزی چیزی بگویم:

  این یک پیش فرض نیست "SEO در سال 2019".

بله، من اهداف مهم SEO را برای 2019 پوشش خواهم داد.

اما شما همچنین خواهید دید که استراتژی هایی که در حال حاضر کار می کنند ... و در سال 2019 حتی بهتر عمل خواهند کرد.

بنابراین اگر شما در سال جاری جستجو خود را جستجو کنید، این راهنما را دوست خواهید داشت.




این مقاله شامل فصل های زیر می باشد



فصل 3

رتبه بندی محتوا در قطعه ویژه

فصل 2

تبدیل به یک Jedi CTR 

فصل 1

سیگنالهای RankBrain و UX

فصل 6

برو با تمام ویدیوها

فصل 5

بهینه سازی برای شاخص اول موبایل موبایل گوگل

فصل 4

جامع، در عمق محتوای برنده می شود

بخش پاداش

راهنمایی های سریع برای جستجوگرها در سال 2019

فصل 8

فراموش نکنید: محتوا و پیوند ها کلید هستند

فصل 7

بهینه سازی برای جستجوی صوتی


فصل یکم از راهنمای کامل سئو  ( آموزش, جامع, سئو, (رایگان,2109) )

سیگنال های تجربه کاربر در سال جاری زیاد بود. و من انتظار دارم که آنها یک روند مهمتر SEO در سال 2019 باشند.
در واقع گوگل قبلا اعلام کرده بود که RankBrain سومین عامل مهم رتبه بندی خود هستند:
"در چند ماه است که مستقر شده است، RankBrain تبدیل شده است سیگنال سوم مهم ترین در نتیجه یک پرس و جو جستجو است."
سوال این است:
RankBrain دقیقا چیست؟ و چگونه می توانید برای آن بهینه سازی کنید؟

Google RankBrain: یک توضیح مرگبار ساده


RankBrain یک سیستم یادگیری ماشین است که به Google کمک می کند نتایج جستجوی خود را مرتب کند.

این ممکن است پیچیده باشد، اما اینطور نیست.

RankBrain به سادگی اندازه گیری می کند که چگونه کاربران با نتایج جستجو تعامل دارند ...
... و به ترتیب آنها را به ترتیب.
به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما برای «قهوه دم سرد» در Google جستجو کنید.


آموزش, جامع, سئو, (رایگان,2109)

نتیجه 4 به نظر می رسد به خصوص فریبنده است. بنابراین شما به سرعت روی آن کلیک کنید.

و وقتی آنجا می روید ... وای! این بهترین مقاله در مورد قهوه ای است که تا به حال خوانده اید. بنابراین هر کلمه را می خورید.

RankBrain می خواهد توجه داشته باشد ... و به احتمال زیاد به آن را # 4 نتیجه افزایش رتبه.


از سوی دیگر، بگذارید بگوییم شما همان جستجو را انجام می دهید. اما این بار، شما بر روی نتیجه # 1 بدون حتی نگاه کنید.

اما محتوای محتاطانه است. بنابراین پس از چند ثانیه از صفحه پیروی می کنید.




و شما بر روی نتیجه # 4 برای پیدا کردن چیزی در مورد قهوه که در واقع ارزش خواندن را کلیک کنید.

RankBrain نیز این را متوجه می شود. و اگر افرادی که به اندازه کافی سریع از آن نتیجه گزاف گویی کنند، گوگل آن را از # 1 بوت خواهد کرد.

همانطور که می بینید، RankBrain روی دو مورد تمرکز دارد:

1. چه مدت فردی در صفحه شما می گذرد (زمان ختم)
2. درصد افرادی که بر روی نتیجه کلیک می کنند (Click Through Rate)

بیایید هر کدام از این ها را خراب کنیم.


RankBrain و زمان توقف


زمان خاموش = مدت زمان جستجو Google در صفحه شما.

همانطور که معلوم است، RankBrain مقدار زیادی توجه به زمان خاموش می پردازد.

در واقع، رئیس گوگل مغز در کانادا اخیرا تأیید کرد که Google از زمان توقف به عنوان یک سیگنال رتبه بندی استفاده می کند.


او اظهار داشت که اندازه گیری RankBrain زمانی انجام می شود که:

"کسی روی یک صفحه کلیک میکند و در آن صفحه باقی میماند، وقتی که برگشت"

زمان خاموش
و یک مطالعه اخیر صنعت جستجو توسط SearchMetrics این بیانیه را پشتیبانی می کند. آنها دریافتند که متوسط زمان ختم 10 نتایج گوگل به ترتیب 3 دقیقه و 10 ثانیه است.

اگر هر زمانی را از طریق Google Analytics خودتان خرج کنید، می دانید که مدت زمان توقف 3+ دقیقه است.



RankBrain و کلیک آلی از طریق نرخ (CTR)


مهندس گوگل، پل هاهر، هنگامی که این اسلاید را در یک کنفرانس مطرح کرد، در دنیای جستجوگرها هم زحمت کشید:


آموزش, جامع, سئو, (رایگان,2109)
این اسلاید اساسا می گوید:

"RankBrain گاهی اوقات رتبه صفحات بالاتر از آنها" باید "رتبه.

و اگر این صفحه دارای CTR بالاتر از حد میانگین باشد، ما از آن به عنوان نشانه ای استفاده می کنیم که صفحه باید تقویت رتبه بندی دائمی داشته باشد. "

این نباید به عنوان یک شگفتی باشد. پس از همه، اگر هیچ کس بر روی نتیجه کلیک نمی کند، چرا Google آن را در صفحه اول نگه می دارد؟

و اگر سایت شما بر روی آن کلیک می شود مانند فردا دیگر نیست، چرا Google آن را در نقطه 9 قرار داده است؟

اگر می خواهید چند استراتژی ساده که می توانید برای افزایش CTR استفاده کنید، این اطلاعات را که من با لری کیم انجام دادم، بررسی کنید.


این کمک خواهد کرد که تگ های عنوان و متا توصیف های طراحی شده برای کلیک ایجاد کنید.

صحبت از طریق نرخ کلیک ...

فصل دوم تبدیل به یک Jedi CTR



اگر میخواهید در سال 2019 به SEO بزنید، باید CED Jedi شود.

بله، به دلیل RankBrain.

اما همچنین به دلیل:




و همچین



و بیشترین مرگ و میر از همه ... Snippet برجسته:




(بیشتر در مورد آن در فصل 3)

در واقع، یک تحقیق در صنعت نشان داد که CTR ارگانیک در جستجوی تلفن همراه از سال 2015 تاکنون 41.4٪ کاهش یافته است.



این راز غافلگیری نیست: گوگل نتایج جستجوی آلی را با پاسخ جعبه ها، آگهی ها، چرخ فلک ها، بخش های "افراد نیز از شما" و غیره بیرون می زند.

و در SERPs ایستاده، نتیجه شما نیاز به فریاد "بر روی من کلیک کنید!" ... و یا در غیر این صورت نادیده گرفته خواهد شد.

این ویدیو به شما کمک می کند که CTR خود را با استفاده از آنچه که من به آن «روش مگنت کلیک می کند» افزایش دهم:

آموزش, جامع, سئو, (رایگان,2109)

فصل 3: محتوای رتبه در قطعه ویژه



با توجه به SEMrush، 11.3٪ از تمام نتایج جستجو اکنون دارای یک قطعه ویژه است.
و بله: Snippets های ویژه چندین کلیک از نقطه # 1 را سرقت می کنند.
(همانطور که می خواهم بگویم: "# 0 جدید # 1" است)
سوال این است:
چگونه می توان محتوای خود را در بخش های ویژه نمایش داد؟
خوب، این چیزی است که این فصل در مورد آن است.

اول، پیدا کردن ویژگی های ویژگی های منحصر به فرد    

کلمات کلیدی که قبلا رتبه بندی کرده اید
کلمات کلیدی که دارای یک قطعه ویژه هستند
چرا مهم است که بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم که قبلا رتبه بندی کرده اید؟

99.58٪ از کلیه نکات برجسته از صفحاتی است که در صفحه اول برای این اصطلاح رتبه بندی می شود.

بنابراین، اگر قبلا در 10 رتبه برتر قرار نگرفته باشید، هیچ شانسی برای رسیدن به نقاط مشخص Snippet ندارید.

چگونه فرصت های تکه های ویژه ای را پیدا می کنید؟

گزارش آئروفس "کلمات کلیدی".

این نشان می دهد که کلمات کلیدی که شما برای رتبه بندی ... که دارای یک قطعه ویژه:


2،416 کلمات کلیدی؟ به نظر می رسد که من باید کاری انجام دهم


بعد، ایجاد "طعمه قطعه" 


"Snippet Bait" یک بلوک 40-60 کلمه ای از محتوا است که به طور خاص طراحی شده است تا رتبه بندی Snippet را در رتبه بندی قرار دهد.

چرا 40 تا 60 کلمه؟

خوب، SEMrush تقریبا 7 میلیون تکه های ویژه را تحلیل کرد. و آنها متوجه شدند که برجسته ترین اسامی 40 تا 60 کلمه است.


مثلا:

من تعاریف طعمه کوتاه را برای هر صفحه مرکز بازاریابی YouTube نوشتم.



و این باعث شد که محتویات من در نقطه برجسته Snippet برای تعداد زیادی کلمات کلیدی تعریف شده کمک کند






اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
آموزش جامع سئو (رایگان-2109)
http://sidaa.ir/article/11/view

به ما اعتماد کنید

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده است.

درباره ما

تمام حقوق اين سايت محفوظ است. کپي برداري پيگرد قانوني دارد.