همکاری در فروش چیست؟

3 0

دسته بندی: آموزش های کسب درآمد از سیدا بازدید: 4608 تاریخ: ۱۳۹۷/۱۱/۵

همکاری در فروش چیست 

این رویاست، درست است؟
وقتی که خوابیدی هم پول دربیاری ؟!  وقتت دست خودت باشه  اسیر هیچ سازمان اداره و آقا بالاسر نباشی !  هر وقت هر جا خواستی باشی و از کسی اجازه نگیری !

برای 99% مردم  همکاری در فروش محتوا در قدم اول و استارتی که میزنند خلاصه میشود 

یا قدم درست برمیدارند و صعود میکنند و درآمد دلخواه خودشونو میسازند ( نگفتم بدست میاورد بلکه میسازند)

یا مثل تمام کارهای بی نتیجه ای که به کرار در زندگی کرده اند  ای کسب و کار آنلاین را نیز  با نا امیدی شروع  و بعد از سه ماه  بد و بیراه به زمین و زمان  کلا کسب درآمد از فروش اینترنتی را کاری عبث و بی نتیجه میدانند.

ایده پشت پرده همکاری در فروش در واقع این است که:


 الف : یا شما محصول با ارزشی برای فروش دارید ( که آموزش ساخت محصولات دانلودر را به زودی به شما آموزش خواهم داد)
و در پلتفرمی مثل سیدا قرار میدهید و سایت های همکاری در فروش بنابه قابلیت هایی خود محصولات شما را با بازاریابان زیادی که دارند به فروش میرسانند و درصدی کمسیون از شما دریافت میکنند .

مزایای فروش در همکاری در فروش محتوای سیدا


  1. 1. یک فروشگاه کاملا رایگان در اختیار شما قرار میدهد

  1. 2. هاست رایگان

  1. 3. دامنه رایگان ( ساب دامین فروشگاه)

  1. 4. مهمترین مزیت : فروش محصولات شما توسط صد ها بازار یاب اینترنتی 
5. مهمترین امکانات این سایت بعد از عضویت و شروع فعالیت به شما واگذار شده و شما را شگفت زده خواهیم کرد که به سرعت فروش شما را افزایش خواهد داد


بازاریابان اینترنتی سایت های زیادی داشته و محصولات شما را به صورت اتوماتیک در سایت های خود قرار میدهند و با فروش محصول شما درصدی پورسانت دریافت میکنند.

راز فروش بیشتر فایل در فروشگاه فایل

هر چقدر پورسانت بازاریابی مقدار بیشتر ی در نظر گرفته شود بازاریابان بیشتری برای فروش آن محصول انگیزه خواهند داشت و فروش شما بیشتر خواهد بود.


فرض بگیرید شما یک محصول ده هزار تمنی را برای فروش در فروشگاه خود گذاشتید با پورسانت بازاریابی 5 درصد که برای این محصول ده تمنی 500 تمن خواهد بود 

و فروشگاه دیگری  مشابه محصول شما را با 30 در صد پورسانت بازاریابی  برای فروش گذاشته است  مطمان باشید  هر چند در ظاهر محصول اولی صود 9500 تومانی به شما خواهد داد ولی محصول دومی سود  صد هزار تمنی به شما خواهد داد 

چی؟ چطور؟!  

بله چون محصول دوم را صد ها بازار یاب برای فروش در سایت های خود به فروش میرسانند و  هم خودشان سود بیشتری خواهند داشت و هم شما را به سود بیشتر با فروش بیشتر خواهند رساند.

 ب :  یا دیگران محتوای خود را در سایت همکاری در فروش محتوا سیدا برای فروش در فروشگاه خودشون گذاشتند و بیشترین در صد پورسانت بازاریابی را برای هر محصول مشخص میکنند و شما با تبلیغ و قرار دادن محصولات دیگران درصدی از کمسیون فروش را دریافت می کنید.

این پورسانت در سایت همکاری در فروش سیدا در اکثر محصولات روی 50%  تنظیم شده است یعنی چه فایلی برای فروش داشته باشی یا نداشته باشی به همان میزان مالک فایل شما هم سود خواهید کرد.


پس به صورت خلاصه نحوه کار سایت همکاری در فروش فایل سیدا :

1. با استفاده از فروشگاه ساز رایگان سیدا پس از عضویت فروشگاه خودتان را  با عنوان فروشنده  هنگام ایجاد فروشگا ه تعیین  و  راه اندازی میکنید و سپس محصولات خودتان را در فروشگاه خودتان بفروش میرسانید.

2. با استفاده از فروشگاه ساز رایگان سیدا پس از عضویت فروشگاه خودتان را  با عنوان بازاریاب  هنگام ایجاد فروشگا ه تعیین  و  راه اندازی میکنید و فایل های دیگران را میفروشید و کسب درآمد شما از طریق پوسانت های فروش های شما محاسبه و به صورت اتوماتیک به حساب شما افزوده میشود که در هر لحظه قابل برداشت برای شما خواهد بود.



این درآمد بر مبنای اشتراک درآمد است. اگر یک محصول داشته باشید و بخواهید بیشتر به فروش بپردازید، می توانید از طریق یک برنامه وابسته به مؤسسات مالی پیشنهاد دهید. اگر شما هیچ محصولی ندارید و می خواهید پول بدست آورید، می توانید محصولی را که به نظر شما دارای ارزش است و درآمد حاصل از آن را به عنوان یک بازاریاب وابسته درآورید، ترویج کنید.

من میخواهم مقداری عمیق تر در مورد بازاریابی برای فروش فایل  و کسب درآمد از طریق همکاری در فروش فایل به شما عزیزان توضیح بدهم.

بهترین تعریف برای همکاری در فروش چیست؟

پاسخ:
محصولی را که دوست دارید از سیدا پیدا می کنید، آن را به دیگران ترویج دهید و برای هر فروشی که کسب می کنید، سود حاصل کنید.

محصولی که از نظر شما در روابط اینترنتی و روابط واقعی برای شما ارزشمند است و میتوانید به دیگران بفروشید را باتوجه به پورسانت بازاریابی آن انتخاب میکنید و در سایت های خودتان یا در شبکه های اجتماعی که در آن عضو هستید به دیگران میفروشید .


در واقع  همکاری در فروش با توجه به تعریف آن در ویکی پدیا  یک کسب درآمد با 4 حلقه " شبکه "  و  " ناشر "   و  " بازاریاب " و " مشتری " است.

ناشر محصول یا محتوای برای فروش دارد و در شبکه همکاری در فروش محتوا ( سیدا)  قرار میدهد و بازاریاب آن را به مشتری میفروشد .


من همه ی 4 طرف را در یک ثانیه توضیح خواهم داد. اما، هنگامی که به بازاریابی واقعی نزدیک می شود، دو طرف معادله وابسته وجود دارد: خالق محصول و فروشنده و بازاریاب وابسته.

بنابراین، بازاریابی وابسته می تواند به عنوان فرایند گسترش تولید محصول و بازاریابی محصول در میان احزاب مختلف دیده شود، که هر یک از طرفین سهمی از درآمد را براساس سهم خود دریافت می کنند.

این فقط تبلیغ نیست و فقط ایجاد محصول است که تعریف شما را به عنوان یک بازاریاب وابسته تعیین می کند.

شما می توانید هر دو خالق و بازاریاب باشید و از ایده مبادله درآمد هم استفاده کنید.

اکنون اجازه دهید همه بخش های یک سیستم بازاریابی وابسته را بررسی کنیم.

مالک محصول : گاهی اوقات همچنین به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاری، خرده فروش یا فروشنده شناخته می شود. این مالک محصول است که محصول را ایجاد می کند. این می تواند یک شرکت بزرگ، مانند Dyson باشد، که جارو برقی تولید می کند. یا یک فروشنده نمونه سوالات امتحانی و یا یک شرکت تولید کننده افزونه های وردپرس.

یا، این می تواند یک شخص مانند ماریا کوز، که دوره های آنلاین را برای کارآفرینان زنانه می فروشد.

از کارآفرینان انفرادی گرفته یا شرکت های عظیم، هر کسی می تواند یک بازرگان در پشت همکاری در فروش باشد. آنها حتی نباید فعالانه درگیر شوند. آنها فقط باید یک محصول برای فروش داشته باشند.

شبکه همکاری در فروش : این شبکه گاهی اوقات نیز به عنوان ناشر شناخته می شود. شبکه های همکاری درفروش باز میتواند یک شخص یا یک شرکت باشد 

شبکه همکاری در فروش یک یا چند محصول وابسته را تبلیغ می کند و تلاش می کند تا مشتریان بالقوه و با ارزش برای  محصول تجار( مالکان محتوا )را جذب و متقاعد سازند تا در واقع خریداری کنند.


مصرف کننده: مشتری یا مصرف کننده، سیستم وابسته را دور می زند. بدون فروش، هیچ کمکی به دست نیاوردن و بدون درآمد به اشتراک گذاشته می شود.


شما می توانید تبدیل به یک بازرگان شوید و دیگران محصول خود را تولید کنید در یسدا ثبت کنید همین  !  دیگران محصولات شما راخواهند فروخت 

یا می توانید به یک بازاریاب وابسته برای یک یا چند محصول تبدیل شوید که مایل به تبلیغ و تبلیغ آن برای مصرف کنندگان هستید و محصولات دیگران را بفروشید تا بتوانید پول بدست آورید.

معمولا خیلی از افراد بازاریابی را که راه آسان تری برای رسیدن به درآمد است را انتخاب میکنند و به خودشان زمت تولید محتوا را نمیدهند


با این حال در اینا من 4 مرحله تولید محتوا را به شما خواهم گفت که شما را به یک تاجر اینترنتی خواهد کرد.


اول، شما باید یک ایده برای ایجاد محصول قابل دانلود  داشته باشید. 

دوم، ایده شما باید مورد نیاز مردم باشد : وقتی ایده ای دارید که واقعا  خوب است آن ایده واقعا خوب است ولی اگر مردم از آن استقبال نکنند ؟!  آن ایده رو بیخیال شو  ایده ای داشته باش که پولساز باشد.

سوم، شما باید در واقع محصول را ایجاد کنید.تولید محصولات دیجیتال راحت تر کم هزینه تر است پس دست به کار شو  ..

چهارم :هنگامی که محصول شما ایجاد و منتشر می شود، شما هنوز هم نیاز به پیدا کردن بازاریابان اینترنتی محتوا برای تبلیغ و فروش محصول خود دارید و این همان چیزی است که سایت همکاری در فروش محتوای سیدا  می تواند به آن کمک کند.

بیا بریم!

مرحله 1: ایده ی تولید محتوا  ( تولید محصول دیجیتال ) را در پیش بگیرید
مردم همیشه می گویند سخت است که یک ایده را مطرح کنیم. درحالیکه ایده سازی خیلی هم آسان است .

اما اگر فکر می کنید که ایده شما باید فوق العاده باشد و از  مغز نابغه خالص  شما متولد شود، سخت است.

تکنیک یا ترفند تولید محصول دیجیتال برای فروش این است: 
 محصولات و خدمات در حال حاضر در شبکه ها و سایت های موجود را نگاه کنید. و محصولات بهتر و کامل تر را تولید کنید

البته، همیشه می توانید یک موضوع را که علاقه مند یا درگیر آن هستید را انتخاب کنید.

مرحله دوم : تایید ایده محصول دیجیتال 

برای اینکه بدانید محصولی که دارید یا قصد تولید آنرا دارید خواهان دارد ؟ اصلا بعد از تولید کسی آن را خواهد خردید؟

برای اینکار کافی است عبارت کلیدی محصول خود یا عنوان آنرا در گوگل سرچ کنید و ببینید در نتایج گوگل چخبر است و عباراتی مشابه یا عین آن محصول در گوگل جستجو میشود یا خیر 

که جزئیات این هم در مقاله های بعدی آموزش خواهم داد

مرحله سوم : تولید محصول  دیجیتال 

این روش هایی که میگویم یک طرح کارآفرینی کامل نیست ولی موارد خوبی را اشاره خواهم کرد.
 محتوای خود را در زمینه های زیر تولید کنید

1. دوره های آنلاین آموزشی

2.تولید کتاب های الکترونیکی

3.تولید پادکست / صوتی

4.تولید پاورپوینت های درسی , نمونه سئوالات آزمونها , خلاصه کتابهای دانشگاهی , مقالات و تحقیق ها و فایل های دانشجویی







اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
همکاری در فروش چیست؟
http://sidaa.ir/article/15/view

به ما اعتماد کنید

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده است.

درباره ما

تمام حقوق اين سايت محفوظ است. کپي برداري پيگرد قانوني دارد.

دیجیتال مارکتینگ   ثبت آگهی رایگان   ظروف مسی زنجان   خرید ساعت هوشمند