4 روش برای افزایش فروش محصولاتتان با تولید محتوا

3 0

دسته بندی: چگونه برای فروش محتوا تولید کنیم بازدید: 5342 تاریخ: ۱۳۹۷/۱۱/۲

اجازه دهید من فقط به تعقیب و گشت و گذار در اینجا بپردازم: هنگامی که به وبلاگ نویسی کسب و کار می آید، محتوا وجود دارد، و سپس محتوا است که به فروش می رسد.

از هر صاحب کسب و کار یا بازاریاب که از آنها ترجیح می دهید بپرسید و پاسخ واضح آن دومی باشد.

واقعیت این است که تمام وبلاگ نویسی های کسب و کار در جهان به هیچ وجه به اندازه کافی کمک نمی کند، در صورتی که افزایش فروش نباشد. اشتباه نکنید - یک کسب و کار یک کسب و کار است و نیاز به پول دارد.

در این مقاله، 4 راه را در مورد شرکت ها می توانم محتوای وبلاگ را برای فروش بیشتر به بازار عرضه کنم. اصول را در اینجا به صنعت و یا طاقچه خودتان متصل کنید تا کسب و کار بیشتری را با وبلاگ شرکت خود داشته باشید.



# 1: آموزش با داستان و فروش با ظرافت

از همه چیزهایی که من در این مقاله بحث می کنم، آموزش دادن با داستان و فروش با سادگی است که واقعا مهم است. این شرکت به طور باورنکردنی از کسب و کارهای سراسر جهان استفاده نکرده است.

در اینجا این است که چگونه این کار می کند. هنگامی که کسب و کارها داستان های موفقیت خود را به اشتراک می گذارند، معمولا "ذهنی" "آموزش اول" را نمی پذیرند. آنها توضیح می دهند که چه کارهایی برای مشتری انجام داده اند، اما درس های پشت تجربه را نمی دهند.

اما اولا مشتریان پاسخی به «چه چیزی در آن برای من؟» می خواهند؟ اگر محتوای ما فقط در مورد چگونگی شغل ما در پروژه عمل کند، اما آموزش نمی دهد، ما احتمالا بهترین نتیجه را نمی گیریم.

در اینجا یک مثال از چگونگی ابتدا با داستان تدریس می شود و سپس آن را با نرمی به فروش می رسانیم. من به تازگی یک مقاله نوشتم، "چه چهره بلاگر از آینده به نظر می رسد واقعا؟"

پیام تدریس این بود: شرکت ها باید ایده ای را در نظر بگیرند که اکثریت کارکنان خود، به ویژه کسانی که در فروش هستند، می توانند تولید کنندگان محتوا و نویسندگان وبلاگ باشند.


و من داستان شرکتی را که این کار را انجام می دادم به اشتراک گذاشتم. شرکت Waterproofing ایالات متحده، یک شرکت ضد انفجار زیرزمین شیکاگو، فروشندگان خود را به تولید کنندگان محتوا تبدیل کرد، که منجر به افزایش قابل ملاحظه در ترافیک، منجر و فروش از وب سایت شرکت آنها شد.

این بخش "آموزش" مقاله بود.

بخش "فروش ظریف" در زمانی که من به شیوه ای بسیار ظریف گفتم، به این شرکت مراجعه کردم و به کارمندانم گفتم، بازی کرد. من به آنها دید اولیهی دادم، و بعد از اینکه آنها را خریداری کردند، نتایج دلخواه خود را به دست آوردند.

به عبارت دیگر، در این مقاله دو پیام وجود دارد:

کارکنان خود را به تولید کنندگان محتوا بسپارید. (این پاسخ به سوال خواننده "چه چیزی در آن برای من؟" سوال است.)
چگونه کسب و کارهایی که می خواهند کارکنان خود را به تولیدکنندگان محتوا بسپارند می توانند کمک کنند.
ببینید این چگونه کار می کند؟ اگر چه من صرف وقت بسیار کمی در این مقاله در مورد خودم و یا این واقعیت است که ضد آب ایالات متحده یک مشتری از من بود، من از بسیاری از سوالات بسیاری از شرکت های دیگر که به دنبال دستیابی به همان موفقیت با کارکنان خود را دریافت کرده اند.

اما به یاد داشته باشید، همه اینها زمانی شروع می شود که ابتدا به یک اصل آموزش دهید و بعدا به فروش برسید.


# 2: آموزش با ویدئو (و لمس شخصی)

بیایید نگاهی به مثال کاملا متفاوت در زمینه دیگری که در استخرهای شنا هستم نگاه کنم. همانطور که برخی از شما می دانید، من یک شرکت استخر شنا است که استخرهای شنا در سرتاسر ویرجینیا و مریلند را نصب می کند.

یکی از بزرگترین مسائل مربوط به فروش استخرهای شنا در مصرف کنندگان، نگرانی آنها است که استخرها کار بسیار زیادی دارند، برای تمیز کردن آنها بسیار دشوار است و بدون هیچ زحمتی ارزشمند هستند. با توجه به مسئله تمیز کردن، سالهاست که مشتریان به من می گویند که شنیدن این است که برای جمع کردن یک استخر در زمین بسیار سخت است و تنها با دو نفر می توان انجام داد.

دانستن این قطعه تفکر به طور کامل اشتباه بود، تصمیم گرفتم یک ویدئو را از بین ببرم افسانه، مشتریان و بینندگان را نشان دادم که چقدر ساده است که یک استخر را خلاص کنم. این تنها یک ویدیو بسیار منحصر به فرد و شخصی نیست، اما من با گرفتن من 6 ساله پسر ستاره این ویدیو بود.

هنگامی که مردم شما را می شناسند و شروع به اعتماد به شما می کنند، شانس کسب و کار خود را با آنها خیلی بیشتر و بیشتر است.

ویدیو یک ابزار شگفت انگیز برای این است. این اجازه می دهد تا کسب و کار به یکپارچه سازی قدرت اجتماعی یوتیوب با قدرت شخصی افراد واقعی و قدرت تدریس پشت محتوا.

و چون ما این ویدیو را برای همه منتقدانی که به سیستم ما می آیند، می فرستیم، بلافاصله دیدگاه دیگری را نه فقط در مالکیت استخر شنا، بلکه در مورد صاحب شرکت که ممکن است از آن خریداری کنند.

به طرق مختلف، این چیزی است که ایجاد محتوای شخصی است که فروش می کند.


# 3: آموزش با اورژانس (و تماس به عمل)

آیا هنوز شروع به انتخاب یک موضوع کرده اید؟ بله، همه چیز همیشه شامل آموزش اول، سپس فروش می آید.

در بعضی موارد، خدمات یا محصولات در زمینه شما ممکن است حساس به زمان باشند، در این صورت می توانید از فوریت استفاده کنید و زمان و یا عدم وجود آن را در کنار خود داشته باشید.

به عنوان مثال تغییر فیس بوک گاهشمار اخیر برای کسب و کار را ببینید. از آنجایی که هزاران و هزاران کسب و کار تحت تاثیر این تغییر قرار گرفتند و به دلیل آنکه زمانبندی آن اقدام فوری بود، این فرصتی عالی برای مشاوران فیس بوک / رسانه های اجتماعی برای ایجاد فروش از طریق محتوا بود.

یک مثال کامل از این، نویسنده مهمان رسانه اجتماعی Examiner بود و امی پورترفیلد، فیس بوک گورو فوق العاده ای بود که پست وبلاگ زیر را نوشت:

"وبینار رایگان تغییرات فیس بوک"
همانطور که می بینید از صفحه نمایش، Amy مخاطبان خود را از تغییرات فوری فیس بوک مطلع کرد، او در مورد زمانی که چه تغییرات و چه این تغییرات را مورد بحث قرار داد، و پس از آن مقاله را با تماس کامل برای عمل برای webinar پایان داد.

هنگامی که به تولید محتویاتی که به فروش می رسد، می آید، نمونه ای عالی از چگونگی انجام این کار با راه های درست است.

# 4: آموزش از طریق مقایسه
در مقالات قبلی اینجا در Social Media Examiner، من "قدرت مقایسه" را به عنوان یک ابزار فروش با بازاریابی محتوا مورد بحث قرار دادم.

به عنوان مصرف کننده، ما دوست داریم که مقایسه کنیم. ما دوست داریم محصولات و خدمات را در برابر یکدیگر قرار دهیم و یکی از بهترین ها را انتخاب کنیم.

به عنوان مثال، بیایید تصور کنیم که شما می خواهید یک ماشین ورزشی بخرید و دو گزینه برتر شما عبارتند از Ford Mustang و Chevy Camaro. هنگامی که شما انتخاب خود را به این دو وسیله نقلیه محدود می کنید، به احتمال زیاد شما بعدا چه کار خواهید کرد؟ اگر حدس زدید "به اینترنت بروید و دو مدل را مقایسه کنید"، درست است. در واقع شما احتمالا به یک موتور جستجو مانند گوگل بروید و نوعی مانند:

فورد موستانگ در برابر چی کامارو
فورد موستانگ در مقایسه با Chevy Camaro
فورد موستانگ یا چی کامارو: کدام بهتر است؟
2012 فورد موستانگ در مقابل 2012 Chevy Camaro
یک بازاریاب محتوا خوب که یکی از این وسایل نقلیه را به فروش می رساند، قطعا مقاله ای را برای پاسخ به این سؤال ها ایجاد خواهد کرد.

برای یک نمونه واقعی زندگی در مورد اینکه محتوای مقایسهای بسیار خوب کار می کند، شما را به وبلاگ باورنکردنی وبلاگ بلوک تصویرسازی مراجعه می کنم.

به شما یک پس زمینه سریع بر روی بلوک، آنها تجهیزات تصویربرداری پزشکی مرمت شده در سراسر جهان را با تمرکز بر روی دستگاه های MRI به فروش می رسانند. از آنجا که آنها انواع و مدل های مختلفی را ارائه می دهند و مشتریان خود همواره محصولات خود را مقایسه می کنند، Block Imaging به طور مداوم این مقالات تطبیقی مانند زیر را برای کمک به مشتریان محصول مورد نظر خود را انتخاب می کند که به نیازهای آنها مناسب است.

خوانندگانشان نه تنها این را دوست دارند، بلکه موتورهای جستجو برای Block کردن برای رفع موضوعاتی که در صنعتشان تا کنون به طور آنلاین مورد بحث قرار گرفته اند، راضی هستند.

حالا نوبت توست

بنابراین شما آن را دارید، دوستان - 4 راه که شرکت شما می تواند محتوا را به فروش برساند. اما حقیقت این است که راه های بسیاری وجود دارد که می توانید با محتویات خود به فروش بیشتری برسید.

شما چی فکر میکنید؟ لطفا استراتژی های موثر شما را با کسب و کار خود به اشتراک بگذارید. چه چیز دیگری را به لیست اضافه می کنید؟ پرش در، مردمی دوست دارم افکار شما را بشنوم سوالات و نظرات خود را در کادر زیر وارد کنید.

اگر تمایل دارید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، لینک زیر را کپی کنید و در محل مورد نظر قرار دهید.
(برای کپی کردن لینک، دست خود را روی کادر زیر نگه دارد و بعد کپی کنید)
4 روش برای افزایش فروش محصولاتتان با تولید محتوا
http://sidaa.ir/article/12/view

به ما اعتماد کنید

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
این سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده است.

درباره ما

تمام حقوق اين سايت محفوظ است. کپي برداري پيگرد قانوني دارد.

دیجیتال مارکتینگ   ثبت آگهی رایگان   ظروف مسی زنجان   خرید ساعت هوشمند