فایل های دسته بندی بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال
-
کلاندادهها به این دلیل که صرفاً حجم زیادی از اطلاعات را در اختیار دارند اهمیت چندانی ندارند؛ بلکه، این استفاده و نحوه بهرهبرداری شما از این اطلاعات است که اهمیت دارد.
-
امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.
-
سفر به عنوان مقوله ای که در گذشته چندان ضروری تلقی نمیشد امروزه به سبب تغییرات گستردهی تکنولوژی و سهولت آن جذابیت بیشتری پیدا کرده است.
-
سلامت دیجیتال شامل بهکارگیری خدمات و راهحلهای سخت افزاری و نرم افزاری مبتنی بر دانش IT است. از این مهم برای کمک به حل مشکلات مربوط به سلامتی و چالشهایی که مردم در طول زمان با آن روبهرو هستند، استفاده می شود.
-
تکنولوژی با سادهتر کردن کارها به زندگی انسان کمک میکند. تکنولوژی بازاریابی مجموعهای از ابزارها است که باعث سادهتر و اثربخشتر شدن فعالیتهای بازاریابان میشود.
-
سرعت سریع جهانی شدن کسب و کار نتایجی در ظهور یک رشته جدید، مدیریت استراتژیک جهانی که ترکیبی از مدیریت استراتژیک و کسب و کار جهانی است، داشته است. مدیریت استراتژیک عبارت است از شناسایی و عکس العمل به فرصت ها و تهدیدات در محیط
-
مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرفکننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیتهای بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار
-
یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.
-
سلامت دیجیتال از همآیند پیشرفت در حوزههای دیجیتال و ژنتیک با حوزههای سلامت، مراقبت سلامت، معیشت و اجتماع پدید میآید تا خدماترسانی سلامت را ارتقا دهد. این رشته از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک میگیرد تا مشکلاتی را که بیماران با آن درگیر هستند مرتفع کند.
-
بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند
-
شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.
-
اینستاگرام شبکه اجتماعی شادی، غذا، مسافرت،، جشن، یادگاری، خوشگلی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر است. به مواردی که برای نمونه ذکر کردم دقت کنید همه اینها چیزهایی است که مردم به راحتی و با کمال میل برای آن هزینه میکنند.
-
انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.
-
دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.
-
بازارامروزمحل کشمکش و نبرد برندهاست و مدیران و صاحبان کسب وکارهابا هوشمندی ویژه ای این بازاررا رصد می کنند و به این نکته کلیدی دقت نظر دارندکه محصول و خدمت جدید تخصصی به منظور بهره مندی جامعه هدف از مزایای آن درزمره اقداماتی است که سبب توسعه هرچه بیشتر بازار خواهد شد.
-
💢آموزش صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب🔹در این مجموعه یاد می گیرید :✔️ساخت یک کانال حرفه ای از صفر تا صد✔️معرفی موضوعات پر مخاطب در یوتیوب✔️روش ساخت ویدیوهای جذاب و پربازدید✔️معرفی ابزارهای ضروری برای کار با یوتیوب✔️معرفی منابع فیلم ، ...