فایل های دسته بندی بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال
-
هر جا که فن آوری تلفن همراه به کار گرفته می شود، زمان کمتری صرف جمع آوری و وارد کردن داده ها می شود و زمان بیشتری بر کارایی پردازش متمرکز می شود.
-
کلید موفقیت در بازار فست فود امروز، متخصص شدن به زبان احساسات و عقاید مردم است. برندهایی در بازار فست فود امروز برنده می شوند که به طور احساسی و عاطفی مردم (مشتریان فعلی و بالقوه) را جذب می نمایند.
-
دادههای سال ۲۰۱۷ نشان داده است که بسیاری از افراد امروزه ایمیل دارند، یعنی چیزی حدود ۸۵ درصد از بزرگسالان در آمریکا از ایمیل استفاده میکنند. همین آمار نشان میدهد که ایمیل مارکتینگ ۱۵درصد بیشتر از موتورهای جستجو و ۲۲ درصد بیشتر از شبکههای اجتماعی جواب میدهد.
-
تنوع برندهای مختلف در زمینه محصولات ورزشی میتواند نقطه قوتی برای این برندها در نظر گرفته شود. نایک، آدیداس، ریباک، پوما و… در محیطی سرسخت و رقابتی در کنار یکدیگر به تولید محصولات مختلف ورزشی میپردازند.
-
امروزه شرکت های موفق به دنبال استفاده استراتژیک از داده همسو با کسب و کار خود می باشند . داشتن یک استراتژی داده که روح خود را از استراتژی کسب و کار می گیرد ، یکی از الزامات اولیه و حیاتی جهت نیل به موفقیت پایدار در عصر حاضر است
-
کلاندادهها به این دلیل که صرفاً حجم زیادی از اطلاعات را در اختیار دارند اهمیت چندانی ندارند؛ بلکه، این استفاده و نحوه بهرهبرداری شما از این اطلاعات است که اهمیت دارد.
-
امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد.
-
سفر به عنوان مقوله ای که در گذشته چندان ضروری تلقی نمیشد امروزه به سبب تغییرات گستردهی تکنولوژی و سهولت آن جذابیت بیشتری پیدا کرده است.
-
سلامت دیجیتال شامل بهکارگیری خدمات و راهحلهای سخت افزاری و نرم افزاری مبتنی بر دانش IT است. از این مهم برای کمک به حل مشکلات مربوط به سلامتی و چالشهایی که مردم در طول زمان با آن روبهرو هستند، استفاده می شود.
-
تکنولوژی با سادهتر کردن کارها به زندگی انسان کمک میکند. تکنولوژی بازاریابی مجموعهای از ابزارها است که باعث سادهتر و اثربخشتر شدن فعالیتهای بازاریابان میشود.
-
سرعت سریع جهانی شدن کسب و کار نتایجی در ظهور یک رشته جدید، مدیریت استراتژیک جهانی که ترکیبی از مدیریت استراتژیک و کسب و کار جهانی است، داشته است. مدیریت استراتژیک عبارت است از شناسایی و عکس العمل به فرصت ها و تهدیدات در محیط
-
مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرفکننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیتهای بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار
-
یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است.
-
سلامت دیجیتال از همآیند پیشرفت در حوزههای دیجیتال و ژنتیک با حوزههای سلامت، مراقبت سلامت، معیشت و اجتماع پدید میآید تا خدماترسانی سلامت را ارتقا دهد. این رشته از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک میگیرد تا مشکلاتی را که بیماران با آن درگیر هستند مرتفع کند.
-
بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند
-
شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.