فایل های دسته بندی آموزشهای متفرقه بازاریابی
-
اموزش کامل فوت و فن های بازاریابی اینترنتی
-
دستورالعمل بازاریابی تلفنی : اصول بازاریابی تلفنی و نکات مهمی که شما یا کارمندانتان را در بازاریابی تلفنی خیلی کمک خواهد کرد
-
در اين مقاله پس از تشريح مدل ارتباطات منسجم بازاريابي و نقش آن بر هدفگذاري تبليغات تجاري به بررسي و تبيين جايگاه اين مدل در فرآيند مديريت بازاريابي پرداخته خواهد شد. سپس به توصيف و تشريح انواع اهداف تبليغات در مدل ارتباطات منسجم بازاريابي عوامل تاثيرگذار بر اين اهداف پرداخته خواهد شد.
-
در این فایل ورد به ده عاملی که مانع از روابط موثر در بازاریابی و روابط مدیران میشود و اثرات آن و اقدامات مورد توجهی که عوامل بازدارنده را از بین خواهند بود اشاره کردیم